2010. február 1., hétfő

Kreatív blogger








Ezt a díjat Hobbitól kaptam. Köszönöm Neki :-)) Egy nagy puszi érte.


- magamról

1. Ez egy nagy kihívás, mert nem szeretek magamról írni. Ugy gondolom, hogy könnyebb nekem beszélgetni, persze az is akkor, ha nem én vagyok a fő téma :-)

2. Kreatív vagyok, érdekel minden ami kézimunka, sokmindent kipróbáltam már, kiskorom óta vágok, varrok, ragasztok és kalapálok.

3. Érzékeny vagyok, ha megbántanak könnyen sírok, de ugyanakkor akaratos is akár csak a vízöntők.

4. Két gyermekes anyukaként nem unalmas az élet, mindig van tennivalóm, de a gyöngyfűzésből nem engedek.

5. Nagyon szeretem az állatokat. Jól érzem magam az udvaron és a kertben ( amióta újra van).

6. Imádom amikor a barátok hozzánk jönnek és " happy az élet".

7. Szeretem, ha mosolyognak rám :-)
A mosoly értéke
“Semmibe se kerül, de sokat ad.
Gazdagabbá teszi azokat, akik kapják, és mégsem juttatja koldusbotra azokat, akik adják.
Egy pillanatig él csak, de az emléke örökké megmarad.
Senki sem olyan gazdag, hogy meglehetne nélküle, és senki sem olyan szegény, hogy ne lenne gazdagabb tőle.
Boldoggá teszi az otthont, táplálja a jóakaratot az üzleti életben, és a barátság biztos jele.
Nyugalom a megfáradtnak, napfény a csüggedőnek, világosság a szomorkodónak, és a természet legjobb orvossága a bajok ellen.
Mégsem lehet megvenni, elkérni, kölcsönadni vagy ellopni, mert nem áru, csak önként lehet adni".

Jelöltjeim:
Katkagyöngye
Tündi gyöngyei
Eva's Bijou
Csíkimama kincsei
Edit és Dóra gyöngyei


Szabályok:
• kiteszem a logót a blogomba
• belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
• megnevezek 5 blogot
• belinkelem a blogokat
• üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése